czwartek, 3 lipca 2008

Latarnia...

... która daje światło wielu nam na kręte craftowe drogi...
Nick dopasowany idealnie :))

Dla jednych Latarnia_morska dla innych Ciasteczko. Ale jakkolwiek jej nie nazywać mowa jest o wielkim pokładzie talentu zamkniętym w tej jakże skromnej osóbce :)


To ona swego czasu zaparawanikowała wiele z nas, to ona tchnęła pomysł na komódkowe szaleństwo, to ona odkrywa dla nas wiele pomysłów na to co jeszcze można zrobić z papierem...


Zawsze chętna do pomocy, zawsze chętnie tłumaczy krok po kroku techniki z których korzysta, zawsze uprzejma, uśmiechnięta i co najważniejsze szalenie twórcza!


Czegokolwiek nie dotknie to wszystko zamienia się w małe Wielkie dzieło sztuki!


Możnaby w zasadzie wkleić tutaj wszystkie jej prace, ja zapraszam tych, którzy jeszcze ich nie widzieli (kijkiem..) do jej galerii na Flickr. To jedna z jej ostatnich prac:


zapewne zapoczątkuje kolejny pudełeczkowy szał :)))

She makes beautiful things :) Here is her profile on flickr

4 komentarze:

jaśminowasia pisze...

ja uwielbiam ciasteczkowe prace, mam zaszczyt mieć w domu coś od tej wspaniałej, zdolnej baaardzo osóbki, prace latarni vel ciasteczka to nieustanna inspiracja for me...

finnabair pisze...

powiem krótko - ciasteczko rulez :)a dłużej.... faktycznie, dobrze dziewczyny piszą...niespożyte źródło inspiracji :)

Agnieszka Posłuszny pisze...

Oj Nulko... i Jaśminowa i Finn też... :) Ja to jestem bardzo wdzięczna, że istnieje Internet i mogłyśmy się w nim znaleźć wzajemnie i czerpiemy z siebie nawzajem. Bo nie myślcie sobie zdolniachy, że Wy mnie nie ispirujecie! Robicie to, i to jak! :-)
Dzięki :*

Unknown pisze...

konia z rzędem temu, kto znajdzie jedną chociaż skraperkę, której Ciasteczko nie inspiruje ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...