piątek, 25 lipca 2008

Wstążki

odnośnik do tematu jak przechowujemy wstążki
Bardzo dziękujemy za zdjęcia i przedstawiamy kilka pomysłów
Pierwszy (zauroczone jesteśmy zdjęciami 0_o) Mia_mi
fot.1 - resztki wstążek, krótkie kawałki przechowuję w puszkach przewierconych do ściany nad blatem (puszki po mleku, oklejone papierem). Bardzo to wygodne, może jedyną wadą jest konieczność wyjęcia wszystkiego żeby dostać się do położonych w głębi kawałków ;P
fot.2 - stary sterylizator - wada: wszystko się kłębi, zaleta: jest zamykany i nie widać skłębienia, poza tym pieknie wyglada w każdych warunkach.fot.3 - tu już raczej grzecznie i porządnie. Słoik bez wad ;)Kolejny pomysł Babaska
Jak dla mnie świetny pomysłSwój sposób przestawiałam TU
Dziewczyny czekamy na kolejne propozycje, które będziemy publikować.
Agnieszko dziękujemy za opis przechowywania i czekamy na fotografię :))))
Miłego dnia :*

4 komentarze:

finnabair pisze...

Ja mam coś na kształt sposobu babska - bo też to ona mnie kiedyś zainspirowała do tego wieszakowego pomysłu, ale mam też... pudełko na motki z wełną i koronki (liczy się?) i hmmm...taki stojaczek na szpulki z taśmami satynowymi...jak takie zabawki dla dzieci...też trzeba im końcówki podklejać, żeby się nie rozwijały....sposobu mia-mi bardzo są malownicze, szczególnie słoik z koronką mnie rozbroił :)

Aliszek pisze...

Oj tak! Zdjęcia mia-mi są niesamowite! Jak z katalogu wyciągnięte!

Ana pisze...

ja mam w puszeczce wstążki:)

Nowalinka pisze...

U mnie skrzynka na wstązki a tam jeden wielki zamotany chaos...nie warto pokazywać... ;)
A te pomysły ciekawe...rozwala mnie zwłaszcza pomysł Nulkowy-szacun za porządek :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...