sobota, 22 listopada 2008

Wyzwanie {album 'o mnie'}

W którymś momencie naszła nas myśl ażeby powstało wyzwanie. Takie w zasadzie niecodzienne. Bo ile polskich scraperek posiada album o sobie? Dla siebie? Póki co znałam jedną (Kayla :* ) i to właśnie ona była inspiracją. (Jeżeli kogoś pominęłam to proszę mnie o tym uświadomić :D).
Album o sobie to rzecz intymna. Takie miałam myśli przed wyzwaniem. I takie myśli pozostały kiedy zobaczyłam pozostałe prace.

Wyzwanie brzmiało: album. z Twoimi zdjęciami-koniecznie. o Tobie.

Poniżej po kilka odsłon każdego z albumów.

Agnieszka-Anna
jej prace są przepełnione emocjami. Chwytające ze serducho, wymagające zatrzymania się, chwili postoju. Uwielbiam jej prace właśnie za tą tajemniczość, mnogość materiałów i różnorodność technik.


Fryne
zaskakuje każdą pracą. Ten barokowy przepych... rozpoznawalność jej prac jest ewidentna :). Tworzy małe arcydzieła, które mnogością dodatków powalają na kolana. Poniższy album jest mocno osobisty i marzy mi się żeby kiedyś go dotknąć na żywo.


Jaszmurka
o sobie pisać nie będę ;) powiem tylko tyle, ze wywaliłam tu siebie.


Nulka
no tutaj zostałam powalona po raz setny chyba na łopatki. Przejrzystość, konkretność, delikatność, zmysłowość - te określenia same nasuwają mi się na myśl kiedy patrzę na ten album. Tak niewiele dodatków a takie emocje wywołuje...


Czekamy jeszcze na pracę La.li. Komputer jej szwankuje i dlatego nie możemy pokazać jeszcze jej pracy. La.li czekamy na Ciebie :D :*:*:*

edit 24.11.08r.

La.li
napawa mnie zawsze jakimś takim wewnętrznym spokojem. Minimum dodatków - maksimum treści. Cała ona :)

buziole

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...