środa, 31 grudnia 2008

Tadaaaam!

Walka była zacięta :) I najchętniej Inspiratora oddałybyśmy wszystkim nominowanym, ale zwycięzca jest jeden!




Została nim BATORY!!!


Gratulujemy z całego serducha :) Wynik głosowania przedstawiał się następująco:

Batory - 23 głosy
Agnieszka-Anna - 18 głosów
Miami - 10 głosów
Ula - 6 głosów
La.li - 4 głosy

************************************

Z okazji ostatniego już w tym roku dnia życzymy Wam wszystkim drogie scraperki aby cały 2009 przyniósł nam jak najwięcej inspiracji i żeby coraz więcej prac powodowało w nas szybsze bicie serca :)
I szampańskiej zabawy!

7 komentarzy:

Kulka pisze...

Gratuluję :-)
Ten album rozłożył mnie na łopatki... do tej pory sie nie pozbierałam :-)

ZIELONA pisze...

Gratulacje :) :) Cieszę się, że przyczyniłam się do tej nagrody dla Batorka :*

nicktośka pisze...

gratulacje ogromne! ech muszę jeszcze napisać, że podziwiam twórczość agnieszki-anny, ale albumy batorka są tak niepowtarzalne, że... no cóż wybrać trzeba było...
ps. chciałam tylko napisać, że decyzja trudna była rzeczywiście :D
|

taja.85 pisze...

Gratuluję Batorkowi. To był mój typ :)s

greglis pisze...

Ja dopiero rozpoczynam zabawę z scrapami ale będę tu często zaglądać aby napatrzeć się na te cudności.

Agnieszka - Anna pisze...

gratulacje Batory!!! Twoje albumy są świetne

a.batory pisze...

mam poczucie że nie mnie się należy ta nagroda...
ale bardzo bardzo dziękuję wszystkim czytelniczkom bloga;) za głosy :**
to miłe....i z lekka paraliżujące;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...