poniedziałek, 1 listopada 2010

Album zdjęć niczyich

Powiem wam tak.
Listopad kojarzy mi się melancholijnie. Z zadumą. Nawet z czymś na kształt smutku. 
Pewnie nie jednej z was się tak kojarzy.

Nie jest to zupełnie mój klimat- tzn. nie umiałabym po prostu czegoś takiego zrobić. 
Ale ten album "Album zdjęć niczyich" właśnie... tak mnie nastroił. Wprowadził mnie w inny wymiar.
Brakowało mi tego.
Autorką jest Guru. U niej na blogu zapoznacie się też z ideą tego maleństwa- zatem zapraszam do niej na bloga :)




buziole Jasz

7 komentarzy:

Nulka pisze...

idealnie się zgrałyśmy, bo ja też go dzisiaj chciałam wstawić :)

album jest po prostu mrrr!

gurka_krolowa pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
gurka_krolowa pisze...

Aż mi się literki mylą xD to jeszcze raz.
Zaniemówiłam wariatki dzienks wielgachny za wyróżnienie :* dużo to dla mnie znaczy ^^

dziurka pisze...

piękniasty!
już pisałam u Guru:)

Dusia pisze...

Wow! niesamowity!!!

Encza pisze...

O rajciu, fantastyczny!!!!!!!!!!

Kasia pisze...

niesamowity album i pomysl!! Piekny, piekny, piekny i w ogole czochra po duszy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...